Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

din grijile vecinilor

leave a comment »

dimineaţa spre lucru. cobor scările. se întâlnesc două vecine.
– Bună dimineaţa dragă, da’ de unde vii aşa devreme?
– Apăi dragă, de la magazinu’ ăsta nou ce s-o deschis.
– Da ce magazin dragă?
– Ăştia cu puii au deschis un nou magazin aici, în locul unde o fost ăia cu pâinea.
– Da? no, nici n-am ştiut! da dau ceva gratis?
– Dau, dau. la (nu ştiu ce) dau o pungă de pipote.
– No, păi trebuie să mă duc şi eu pe acolo.
şi pleacă în grabă.
la câteva blocuri distanţă, alţii:
– Păi să-i ia naiba, că nu mi-au dat.
– Păi o zis că au avut numa pentru primii 500…
– Şi-s io de vină că n-am ştiut? de ce nu dau şi ei la toată lumea!
atat am auzit din dezbatere, dar pot să-mi imaginez şi ce-a avut de zis vecina mea grăbită să mai prindă ceva…

Written by shhh!

Iulie 29, 2011 la 8:23 am

Publicat în je

Lasă un răspuns

