Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

in asteptarea lui Urmuz

leave a comment »

Te-ador din dulăpiorul chior iubitul meu odor, de MOR! si mă-nfior de dor, amor, cand pe o galstră văd un nor, legat cu umbre la picior. Să te ating e nesperat și merg cu capul aplecat pe urme de tractor de-arat, pe înserat. Atât să fie? Ce păcat! Că tenișii i-am încălțat direct pe zmeul de-nălțat. OK, din pat n-am dezlegat batista dată la brodat, dar pentru-atâta? I-i chiar păcat!
No, v-am lăsat!

Written by shhh!

Ianuarie 5, 2011 la 5:42 pm

Publicat în minunile zilei

Lasă un răspuns

