Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

normal vs. normal

leave a comment »

slava cerului am avut o zi libera.
in marea mea fericire de a avea zi libera si in marele meu dor de a o petrece in cel mai normal mod posibil, am plecat la siss -as allways, daca vreau normalitate. si a fost mega ok, super mishto, mi-o tihnit discutziile cu omul care mi-e cel mai familiar din toata lumea asta, si anume siss. cu licuriciul ne-am jucat fel si fel, am fost pe rand teren de catzaraturi, melc, lector de povesti si alte asemeni. deci tot ce se poate mai ok si mai normal.
ei bine, aseara am decis sa merg totusi acasa la mine sa dorm, pentru ca… ei bine, toate bune si frumoase, pana in momentul in care am ajuns in fatza blocului si am realizat – clar ca trebuia sa realizez ceva – si anume cum ca am uitat sa o sun micutza portocala sa-mi dea cheia de la garsoniera, pentru ca am uitat ca pe a mea i-am dat-o la mica artista. ei bine, io stiu cateva persoane care nu se mira de acest incident :)). si dupa ce am sunat-o de doua ori pe mica portocala, care dormea (si care, tre sa spun ca din fericire sta tare aproape de mine), tot din fericire mi-am amitit ca am si nr de tel al surorii eu, care din si mai mare fericire tocmai se afla in drum spre casa si asa am ajuns in posesia cheii.
acuma, ce mi-am dat io seama, este ca sunt doua tipuri de normalitate: este lumea consolidata a oamenilor, unde astfel de evenimente se intampla destul de rar, si este normalitatea mea, unde aceste intamplari nu constituie un eveniment…(doar de ce credetzi ca mai este cineva care are in permanentza cheia garsonierei mele?).
no, va salut!

Written by shhh!

Decembrie 2, 2009 la 3:15 pm

Lasă un răspuns

