Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

de domeniul SF-ului

with one comment

de catva timp genul literar pe care il prefer este SF-ul si fantasy-ul. asta pentru ca se inscrie in nevoia mea de a discuta despre suruburi – nu-mi amintesc daca am dezvoltat sau nu acest concept pe aici – pe de o alta parte genul, dupa cum stim, pune probleme de limita ale imaginatziei umane, legate de lumi posibile, univers, creatzie, antropologie si asa mai departe – asta dincolo de nivelul simplu de lectura care te tzine in priza cu actziunea.
consecintza directa:
azi noapte ma trezesc ca am visat ca pa pamant urma sa aterizeze o nava cu locuitorii nu stiu carui univers, si nimeni nu stia ce va insemna exact acest lucru pentru noi, care vor fi consecintzele, daca va fi loc de consecintze, pentru ca nu era sigur ca vom supravietzui. nava a coborat, am vazut-o, a fost o experimentare interesanta a imaginarului meu, eu cu sigurantza am supravietzuit, pentru ca pe urma am trecut intr-un alt vis in care, pe langa nedumerirea de moment, mi-am si explicat provenientza fenomenului supranatural.
P.S.
Hai spunetzi si voi o idee de weekend, ca vreau sa plec undeva. deocamdata oscilez intre cluj si lacul Sf. Ana. altceva?

Written by shhh!

Noiembrie 19, 2009 la 2:25 pm

Publicat în cam asa..., vise nebune

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu te mai sun seara inainte de culcare ca uite ce visezi…si apropo,de ce nu vizitezi in weekend o alta planeta???

    vanda

    Noiembrie 19, 2009 at 2:49 pm


Lasă un răspuns

