Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

de bine…

leave a comment »

aseara am ajuns acasa dupa ce mi-am tocit picioarele in plimbari toata ziua. m-am umplut de aerul de toamna, cald si bun si bland.
iar cand in sfarsit m-am bagat sub plapuma, m-a cuprins un sentiment foarte foarte placut de liniste si de pace si de toropeala multzumita cum n-am mai simtzit de mult vreme.
iar spre dimineatza am vist ceva ce n-am crezut ca am sa mai visez vreodata, ceea ce m-a bucurat intr-un fel, dar m-a si intristat putzin, din mai multe motive. dar vorba unui maestru catre discipolul sau:” itzi fac un ceai”…
ma duc sa cumpar ceaiul minune, leac pentru suflet recomandat de cel care din cand in cand intervine in procesul de salvare al sufletului meu – (multzumesc) 🙂

Written by shhh!

Septembrie 10, 2009 la 9:37 am

Lasă un răspuns

