Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

home, sweet home

leave a comment »

mi-am reluat in posesie casa. ihi. fusese invadata de mormane si nametzi si muntzi, se transformase intr-un culoar spre pat. dimineatza cand m-am trezit am hotarat ca asta nu poate sa continue asa, prin urmare mi-am luat inima in dintzi si am indepartat toate impedimentele, am clasificat si sortat tot ce era de clasificat si sortat, am facut sa ajunga in tomberon tot de era de ajuns in tomberon, inclusiv mormanul de hartii care data trecuta s-au oprit in debara pentru ca pur si simplu imi era greu sa ma despart de ele.
si in marele proces de curatzenie mi-am descoperit o mai veche iubire, veninda de la poate cea mai veche si mai constanta iubire a mea:)

Written by shhh!

August 16, 2009 la 1:08 am

Publicat în cam asa..., zile abstracte

Lasă un răspuns

