Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

ocupe’

leave a comment »

toata saptamana am lucrat de parca asta ar fi cel mai important lucru pe planeta. am terminat materiale, le-am bibilit, segmentat si titrat. altceva nu prea mai vad, decat texte, tastatura, monitor, linii, ecran.
bine, in afara de asta am mai avut un dram de timp pentru intalniri si sa mai bag cateva randuri de pe suport traditional numit carte.
dar azi nu ma mai intereseaza toate astea. e vineri, iar eu o tai sa stau un weekend in liniste, sa nu mai aud sau vad mare lucru din lume. weekendul asta nu ma intereseaza cluburile sau partyurile, nu ma intereseaza intalnirile traditzionale de vineri seara, nu ma intereseaza decat cele cateva cartzi pe care le-am pus in geanta si filmele pe care eventual am sa le gasesc pe la siss, unde am sa imi petrec weekendul.
cui i se face dor, sa sune:)

Written by shhh!

August 7, 2009 la 11:37 am

Publicat în je

Lasă un răspuns

