Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

o zi cu dor, dor, dor!

leave a comment »

mi-e un dor nebun sa ma indragostesc din nou! mi-e un dor incredibil de mare, si ma ard talpile ca de nisip, si nisipul se scurge prea greu in timpul care va trebui sa treaca pana la sfarsitul lui august! imi este dor de vise, imi este dor de neasteptat, de spectaculosul incalcit al zilelor prea pline, desi il traiesc in fiecare zi, mi-e dor de el! mi-e dor de nestiut, mi-e dor de neasteptat, mi-e dor de tot ce misca, mi-e dor de soare desi bate, de dor, mi-e foarte dor de toate noptzile, de noptzile din desert sau de pe mare, pe care nu le-am trait acum, mi-e dor de noptzile cu luna sau cu furtuna, de care inca imi amintesc, mi-e dor de vant, de apa, de frunze, de paduri, de culmi, de oameni, de tzarana, de lemnul copacului sub foc, de stele, de golul din univers, sau ce o fi, de racoarea din pesteri, de tot ce misca si nu misca. mi-e dor cu iubire, mi-e dor cu sete. mi-e dor de ele in viitor. ma inunda sentimentul de a avea toate acestea la un gand distantza, si SINGURUL meu regret, ever, este acela de a fi prea mica spre a le cuprinde pe toate deodata!
pana una alta, m-am indragostit ieri de un film.

Written by shhh!

Iulie 22, 2009 la 11:13 am

Publicat în je

Lasă un răspuns

