Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

din trecut

leave a comment »

este miez de noapte, adik 2 trecute fix. tocmai mi-am terminat materialul pentru maine, dar mintea mea este in continuare proaspata si pusa pe cugetatura (vezi: uitatura, al carei sens il si imprumuta putzin aceasta cugetatura).
diger cateva informatzii noi sufletului meu.
m-am intalnit azi cu unul din oamenii care la un moment dat, cu un an si ceva in urma, reprezenta aproape TOTUL pentru mine. si nu exagerez. uimirea mea este data de faptul ca da, din relatzia cu unii oameni nu mai ramane NIMIC. iar nimicul acesta nu este un gol aparut acolo unde totul dispare, ci este o indiferentza plenara.
tot azi, tocmai lucrand la materialul pe care trebuia sa il termin, cautand ceva legat de o revista literara, am citit lista colaboratorilor de la revista respectiva, lista in care, evident, am dat peste numele unui fost Totul. si, spre marea mea uimire, din nou, i-am citit textele, mi-am facut observatziile legate de ele – pe care nu am sa le detaliez aici – dar fara sa remarc urma de implicare.
da, cunosc obiceiurile acestor oameni, stiu cum se trezeau dimineatza si ce obisnuia, la un moment dat, sa ii binedispuna, sa ii enerveze, sa le provoace reactzii de un fel sau altul si multe alte lucruri marunte, care tzin de viatza de zi cu zi. dar aceste capitole s-au incheiat, frumos, in liniste, fara sa faca taraboi, usile acestea s-au inchis, iar in incaperile in care s-au jucat aceste realitatzi cineva a facut curatzenie, a aerisit spatziile, a spalat si improspatat totul, cu cea mai mare grija, in asa fel incat sa nu mai ramana nici urma din ceea ce a fost.
[libertatea se apropie tiptil si ma simt ca un fat in pantecul universului.]

Written by shhh!

Iulie 7, 2009 la 11:50 pm

Publicat în je

Lasă un răspuns

