Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

back to reality…

leave a comment »

nu stiu daca e tocmai realitatea, dar sunt eu aici. eu, cu noptzile mele nedormite, cu sentimentul meu de existentza, indescriptibil.
pe langa faptul ca mi-am regasit noptzile, astazi, de cum am ajuns la lucru, am primit un link, care mi-a amintit de o muzica pe care intr-o vreme o ascultam si pe care in momentul acesta o regasesc la fel de intensa. as posta toate linkurile aici, dar ma rezum la unul.
daca va place, mai gasitzi o multzime.

poate recunostetzi si imaginile…
oricum, cuvantul in sine: amuzament, mi se pare hidos. as putea sa fac un joc de interpretare a formei cuvantului: a-muza, dar cred ca suntetzi singuri capabili sa o facetzi. nu am sa analizez cat de desc caut eu insamni sa ma…amuz.
P.S …care nu are NICI O TREABA cu realitatea 🙂
iaca, ce iese, cand doua genii cu umor se inatlnesc:

Written by shhh!

Iunie 17, 2009 la 10:03 am

Publicat în cam asa..., je, minunile zilei

Lasă un răspuns

