Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

iesirea din impas

with one comment

ma simt ca un copil de scoala, clasele primare. am un calendar mental, unde trag peste zilele care au trecut. cu ziua de azi mai am doua. de sambata sunt in concediu. un concediu de 2 saptamani, un concediu care pica exact la tzanc, un concediu din care nu stiu daca am sa ma intorc barbat, sau ce, dar pe care cu sigurantza am sa il petrec departe de lucru, de oameni, de telefon, de calculator…

Written by shhh!

Mai 28, 2009 la 10:16 am

Publicat în cam asa...

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. enjoy the silence in cele doua saptamani care urmeaza 🙂

    iulia

    Mai 28, 2009 at 10:32 am


Lasă un răspuns

