Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

…si ca e vineri!

with 2 comments

yappp! ma bucur ca e vineri si ca am sa ies si am sa dansez, cred, pe undeva. am nevoie. ma simt ca un om care s-a trezit dupa un somn ceva mai lung. ok, nu e prima data cand ma simt asa. nu e un sentiment rar. dar acum, din nou, ma simt la inceput. e zori de zi aparuta ieri langa un parfum si o narghilea in nopate. din nou o nastere lipsita de focuri de artificii, dar o nastere misterioasa si plina de o enigma interna care, asemeni unui parfum greu, oriental, este lipsita de material si este totusi densa, de o dulceatza aproape gretzoasa, care, paradoxal, te poate inviora. este acel tumult de bazar oriental niciodata vazut, acea infioarare a necunoscutului plin, colorat, plin de arabescuri moi care se impletesc in jurul corpului si constiintzei insinuant, mangaietor, gata sa te sufoce, aerul gata sa se transforme intr-un lichid uleios adanc patrunzator in fiintza.
mi-am adus aminte de un film vazut cu foarte mult timp in urma, o impletire de o mie si una de noptzi, kim si alladin.
e un dor al sangelui trezit si totusi, mult mai mult de atat, dor de o lume luxurioasa in care Dumenezeu este mereu prezent.

Written by shhh!

Mai 22, 2009 la 12:32 pm

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa nu incerci sa-ti faci o parere sau sa-mi arunci cu cutitul in jugulara. Pur si simplu am trecut pe aici si am dat o raita. Nu inseamna ca nu mi-a placut…

    paul gabor

    Mai 22, 2009 at 12:34 pm

  2. ok. sa nu incerci sa te aperi inainte sa am intentzia sa dau! :)) mai ales daca zici ca nu inseamna ca nu tzi-a placut. tu treci doar pe unde NU itzi place? :))

    belleiza

    Mai 22, 2009 at 1:04 pm


Lasă un răspuns

