Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

salvarea

with 2 comments

azi, venind la lucru, am ajuns sa ma enervez. o enervare civica, as putea ca sa spun. veneam cu taxi (incredibil, ca intotdeauna, desi mi-a sunat ceasul:P, pe la 8 jumate, pe la 10:15 mai eram in casa, asa ca am fost NEVOITA sa iau un taxi…dapp, never mind). deci, veneam cu taxi, si pe banda cealalta, venea SALVAREA (privitzi putzin cuvantul acesta, si desprindetzi-l de masina cu pricina, masina aia chiar inseamna uneori SALVAREA cuiva de la o suferintza sau chiar de la moarte). bun, deci, pe banda cealalta, salvarea, cu toate luminile si sirenele puse. toata lumea trage pe dreapta,asa cum mi se pare foarte normal…asa cum nu i s-a parut normal soferului de la volanul mercedesului argintiu, care a asteptat ca toata lumea sa ii faca loc, pentru ca el trebuia sa intre pe o stradutza. si ce daca tocmai in spatele lui venea salvarea si a trebuit INCLUSIV ea sa astepte dupa el?! ce?! asta inseamna ca el nu poa sa-si vada LINISTIT de treaba?!
sunt absolut scarbita de locurile comune despre cretinii de la volanul masinilor stralucitoro-costisitoare. sincer. vomit. dar cand vezi cate un incalificabil de genul asta… majoritatea CHIAR SUNT cretini!

Written by shhh!

Mai 5, 2009 la 9:07 am

Publicat în cam asa...

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. las ca paci is din aia in dacii rablagite care fac salvarea sa astepte.

    daca tot ii sa mori in salvare, macar sa mori in spatele unui mertzan, decat sa o mierleshti in spatele unei dacii

    si, da, nu sunt yankeu, ci doar je dani, la yankeu la calc 😛

    Yankee

    Mai 9, 2009 at 8:32 pm

    • hello dragilor. mi-am dat seama din cutzatul scos ca-i sanje de morosan ce curje prin venutza comentatorului! love you!

      belleiza

      Mai 11, 2009 at 7:51 am


Lasă un răspuns

