Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

healing process

with 2 comments

cum din ce? din iarna! din iarna de toate felurile! sunt racita de o saptamana intreaga, and it’s getting better, in sensul in care acum nu numai ca am febra si asa, dar mai si tusesc, stranut, suflu nasul etc. e excelent. si nu glumesc! este VINDECARE, este curatzenia de primavara, in care toata raceala din mine este pe cale sa iasa, sa se scurga, sa se evapore, sa DISPARA!
mai trebuie sa zic o data?! chiar nu pricepe lumea? devenim titani!

Written by shhh!

Martie 30, 2009 la 7:25 am

Publicat în cam asa...

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu sa stii ca ma infiintez iar cu un brat de portocale…titanco.

    vanda

    Martie 30, 2009 at 7:50 am

  2. atunci po sa te desemnez portocalul meu?

    belleiza

    Martie 30, 2009 at 8:06 am


Lasă un răspuns

