Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

revelatzia simplitatzii

leave a comment »

lipsa somnului este revelatoare. este primavara, se vede in soare, pe cer, pe muguri, pe-ste tot. nu se poate dormi. se poate vorbi, se poate fuma, se poate citi, se poate asculta muzica, se pot face plimbari, se poate orice, pentru ca este primavara.
se pot intampla si lucruri neasteptate, cum ar fi revelatziile. revelatzia faptulul ca TOTUL este foarte mega simplu, incredibil de inexplicabil de simplu. fatza de asta mintea mea este cea care este complicata, care da semnificatzii lucrurilor, care cauta dezlegari, combinatzii, cauze. care induce sensuri.
totul este extrem de simplu. sunt cateva legi fundamentale care functzioneaza in lume si sunt eu. de multe ori legile mele sunt altele. atat. iar mie imi place sa fiu eu. nu pentru ca as fi mai mult sau deasupra, sau mai buna, sau iesita de sub incidentza universului. nu. sunt sub incidentza universului, fara doar si poate. si imi place sa fiu aici, imi place sa fiu eu, chiar daca altfel.
aleg. aleg si azi, ca de fiecare data, aleg sa fiu libera, aleg sa aleg dincolo de oameni, pentru ca asa pot sa raman un eu mai mare, care nici macar nu mai sunt eu.
perfectiune.

Written by shhh!

Martie 27, 2009 la 10:15 am

Publicat în je, minunile zilei

Lasă un răspuns

