Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

bleah

leave a comment »

am furnici, pureci, plosnitze si alte ganganii. nu ma tzine locul. sunt agitata. ca un pepsi agitat, ca o bere incalzita, ca o sampanie scuturata, ca…cum vertzi voi!!! de aproape o saptamana am un material de terminat si nu ma tzine locul, mai tata!!! inventez 70000000 de chestii, ba sunt obosita, ba mi-e foame, ba am chestii mai importante, bag sama, de facut, ba una, ba alta, numai de treaba nu ma tzin. cred ca as fi in stare sa ma si indragostesc, sau ceva asemanator, ca sa imi gasesc o scuza la lenea-mi MONUUUMENTAAAALAAAAA. faptul in sine, mai treca merga, dar cand ma stresez, de atat timp, ca nu-i gata materialul, cine sa mai intzeleaga ce Dumnezeu se petrece?!!!
it’s official: vreau un alter-ego. harnic!!!

Written by shhh!

Februarie 16, 2009 la 12:11 pm

Publicat în 1

Lasă un răspuns

