Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

fratilor mei dubiosi

with 3 comments

…adik in dubii. mai fratzii mei, cei care avetzi dubii, nu va mai chinuitzi cu intrebarea beeeei, sunt straight!!!! statzi meeeeega calmi, nu va aventuratzi in fantezii, nu va enervatzi si, mai ales, nu ma enervatzi pe mine!!!
printre altele, m-am prins de ce am io reticentze fatza de masculii feroci: am stat in atatea gasti de baietzi, am auzit atat de multe despre cum privitzi femeile, despre cate putetzi zice despre ele si cum, incat, da mai baietzi, mi se cam face parul maciuca. unu la mana.
doi la mana: daca n-avetzi voi intrare pe usa mea, nu inseamna ca-s cu femei, vb unui fost sef de al meu care a urlat la mine in miez de noapte, ca-s „curva lezbianaaaa” – asta in fatza usii de la camera la care eram cazata, avand ca motiv intemeiat faptul ca nu-l lasam sa intre, si ca baza faptul ca nu m-am „cuplat” cu nici unul din ei (erau vre-o 7). ete na!!!
mi-s dragi femeile beeei, ca e finutzeeee!!! dar asta nu inseamna nimic, obsedatzilor!!! – si m-am exprimat mega finutz aici, ca-mi venea sa scriu altceva, dar is o finutza si io!
no, si daca mai vad pe cineva ca are nedumeriri in legatura cu orientarea mea, zau de n-oi pupa prima muiere care-mi iese in cale, asa, ca sa-si bata capu’ tat magaru, ca ele vor intzelege care-i faza!
va salut baaaaa!

Written by shhh!

Februarie 3, 2009 la 1:27 pm

Publicat în je

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. acum eu ma rog sa fiu muierea care iti iese in cale,clar,nu?

    vanda

    Februarie 3, 2009 at 1:37 pm

  2. asa vando, asa!!! deci io lupt aici pentru credibilitate, si prietenii ma ajuta =)). stiu iubita, nu intamplator te-am luat de nevasta =))

    belleiza

    Februarie 3, 2009 at 1:58 pm

  3. are dreptate băi porcilor de bărbaţi care esteţi voi bărbaţi porci. nu ie d’aia bă!

    cătălin

    Februarie 3, 2009 at 2:31 pm


Lasă un răspuns

