Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

nu priceeeeeeep

with 5 comments

nu ma pricep, mai exact.
dilema mea de cateva zile. sun, nu sun? scriu un mesaj, nu scriu un mesaj? daca il scriu, cum va fi receptat? daca va fi receptat asa cum vreau, vreau oare cu adevarat? cand ar fi momentul potrivit? tonul? si inca o data: vreau eu asta?
am sa iau cea mai intzeleapta decizie: daca va fi sa fie, se va intampla ceva, indiferent de mine 🙂

Written by shhh!

Ianuarie 28, 2009 la 6:15 pm

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. biscuiti ostenii mei?

    copchilu'

    Ianuarie 30, 2009 at 9:40 am

  2. Buscuim, Maria-ta!!!

    belleiza

    Ianuarie 30, 2009 at 11:15 am

  3. interesant blogu :), daca o sa-ti spun cum am dat de el… o sa razi 😛

    moisoy

    Ianuarie 30, 2009 at 11:24 am

  4. uimeste-ma!

    belleiza

    Ianuarie 30, 2009 at 11:28 am

  5. nu aici 😛 si nu inteleg ce e asa inspaimantator pentru o fata in tot ce am scris acolo =))
    vezi ca la commenturi gasesti adresa mea de mail, eventual idu 😛

    moisoy

    Ianuarie 30, 2009 at 2:07 pm


Lasă un răspuns

