Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

cumparaturi, da iara!

leave a comment »

deci, dupa cum va anuntzam, oja este de o importantza MA-JO-RA!!! DA? asa, se intampla rar, dar atunci nu exista cale de intoarcere, si este NEVOIE VITALA DE EA. ok.
deci, m-am dus la loc sigur, ca sa gasesc oja care trebuie. din NE-FE-RI-CI-RE, ea se gaseste in micul mall, care, oricat de mic ar fi, nu este un butique, este un mic…mall. aha, si-asa…
unu la mana, venita de la job, fooooaaaameeee. deci, etaj superior, chinezesc, rapiiid, rapid. ok, dupa ce termin ce mi-am comandat, imi dau seama ca as putea sa mai mananc pe atata, dar se inchide mall-ul. din pacate, pe langa oja mai trebuie sa-mi iau si un portmoneu, pentru ca nu stiu unde este cel vechi. impreuna cu cartea de identitate. stiu, nu se vinde in mall all inclusive. oricum, nu ma surprinde pierderea. au trecut 7 ani de cand am aceasta identitate, carte. tot atata m-a tzinut si cealalta. facuta la 14 ani. numerologie la greu frate!!! bun, deci imi trebe.
ok, coborand agale de la etaj sup. mai intru in cateva magazine. un paltooon… hum, modelul care imi place este croi pentru pitici, desi eu insami nu sunt un uris. nu ma mir ca erau la oferta 1+1….aaaaa, apropo de oferta, bai tata, astia nu au habar de diferentza dintre PROMOTZIE si LICHIDARE DE STOC. peste tot apat POMOTZII =)).
no bun, fara palton, am intrat intr-un alt magazin, ca sa vad ce are. de toate. io vroiam oja si portmoneu, va reamintesc. nu aveau, nu m-am incurcat in detalii, mi-am luat o bluzitza si ceva lenjerie cu catzei, super hazoasa, care m-a amuzat. ca doar amuzament trebuie, nu?!!
ok. in sfarsit, am coborat. am ajuns la oja. mi-am luat-o, dar am profitat de ocazie pentru a-mi alege si un parfum. l-am si … comandat!
ok, urmatorul pe lista, portmoneul. una prietena si-a dat duhul langa mine, exact la tzanc a ajuns urmatoarea. cu care am intrat putzin pe la bijuterii. nu mult. cat mi-am ales un inel…meeeeega mishto. ok, in destul de mult timp. si daca tot am stat acolo asa de mult, am avut timp sa observ si o pereche de cercei, tot meeeega mishto. si i-am luat. ca de… frumosi…ok!!!
si, ca tot se facuse frig, am mai dat o raita dupa manusi. oricat de incredibil ar parea, chiar si eu am obosit, asa ca m-am rezumat exclusiv la manusi. dupa care am plecat spre casa, unde ne-am uitat la 2 filme din colectzia roz. excelllleeeenteeeee 😀
ihi, gata 😀

Written by shhh!

Ianuarie 18, 2009 la 11:15 pm

Lasă un răspuns

