Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

the lost song

leave a comment »

asa, inainte de Craciun. ma gandesc de ce mi s-a intamplat sa o iau la fuga din piatza cu brazi. imi lipseste. imi lipseste craciunul fara griji, imi lipseste craciunul linistit. am tendintza de a ma uita in jur, sa vad unde a disparut linistea, cine face zgomot aici, dar fac ca acea batrana care cauta acul pierdut in curte, afara, pentru ca e mai multa lumina.
ma asez in liniste, si astept sa treaca, astept sa intre Craciunul, astept sa vina Ingerii, cred. sau sa creasca.
Craciun impacat ne doresc si cald si linistit si aromat si plin de cadouri si lumina. cu dragoste 🙂

Written by shhh!

Decembrie 23, 2008 la 1:57 pm

Publicat în 1

Lasă un răspuns

