Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

casa se razbuna

leave a comment »

mai, e ceva incredibil frate!!!

vin azi acasa, din nou infometata ca un lup, daaaaar!!!! de la episodul cu viermisorul, m-am dumirit ca n-am ce cauta in frigider, deci mi-am facut cumparaturile, first! bo ma tata!!! ajung la vatra, fac focu, raaaaapid, rapid fac si sosul cu ciuperci (mi-o iesit dementzial, din nou :D), bag apa pe foc, pastele, astept, ma duc sa vad ce-i cu ele si…din nou!!! incredibil mai tata!!! incredibil!!! un nou viermisor!!!! nu pooot sa creed!!! asta ma URMAREEESTEEE!!! de data asta fiert…saracu… n-am riscat sa gust pastele, le-am aruncat, si am desfacut o noua punga. dar nu pot sa cred mai farte, iara un vierme? adik de unde pana mea?!!! si pana cand?!!!

daca la asta mai adaog si faptul ca mi-i ars becul in baie de nu stiu cata vreme, si-i ceva sistemic, ca nu se rezolva cu o simpla schimbare de bec, si si faptul ca mi s-a ars lumina si in camera (aici inca n-am schimbat becul), mai, io chiar cred ca casa mea se razbuna pt absentzele-mi indelungate.

(im)posibil sa fie doar paranoia=))!!

Written by shhh!

Noiembrie 21, 2008 la 4:09 pm

Publicat în cam asa...

Lasă un răspuns

