Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

the best days of my life

with 2 comments

m-am trezit acum cateva diminetzi grabita, sa ajung la un interviu, pentru care mi-am si calcat o camasa, ceea ce este o maaare minune (mama, pe care am sunat-o de dimineatza, si i-am si zis ce fac, m-a intrebat mirata tare daca am EEEEu fier de calcat?, si stiu ce sa fac cu el? ma rog, n-am zis ca stiu, ca era evident si pentru mine ca nu prea!, daaaar, sunt descurcareatza si inventiva – am fost asa si cand, ultima data cand am calcat, mi-am ars camasa inainte de o prezentare…dar am luat ceva peste :)) ). asa, si am ascultat noua mea piesa de dimineatza ( http://www.youtube.com/watch?v=HVw0Mb8XR9M ). si am facut ceea ce se face dimineatza, in general – cred ca fiecare dintre noi are un mic ritual pentru momentul acesta al zilei.

si, asa, dintr-o data m-a izbit o evidentza: faptul ca sunt nespus de fericita!!!

ok, nu in toate momentele, inca, dar…sunt mega fericita. si iubesc muuuulta muulta lume, si ma bucur iiiiimeeeens pentru fiecare nou om pe care pot sa-l iubesc cu toata sinceritatea, si iubesc dimineatza cand ies afara si ma prinde prospetzimea aerului (atzi simtzit aerul, dimineatza? cum stau pe malul Muresului, este o experientza deosebita, aerul…), si ma absolut incanta copiii la scoala, si … you name it, i’m happy for it!!! mamaaaa, cateodata simt ca explodez :))

si asa mi-am dat seama, ca, intr-adevar, they ARE the best days of my life!!!

(apropo: am luat jobul :)) )

love you all

Written by shhh!

Noiembrie 20, 2008 la 9:15 pm

Publicat în 1

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. heeey 🙂

    vezi daca iti doresti ceva prea tare!? :*

    I poop you! c u soon, hopefully!

    iulia

    Noiembrie 21, 2008 at 8:13 pm

  2. sa ai numai zile fericite in care visele sa-ti devina realitate..nu-i asa c-ar fi fain?
    dar daca am avea doar zile bune…nu am simti diferenta, cred…important este sa avem puterea sa facem si dintr-o zi innorata…una cu soare si fericire…

    loreley64

    Decembrie 4, 2008 at 5:14 pm


Lasă un răspuns

