Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

viermisorii

leave a comment »

de ce e bine sa fim atentzi la viermisori?

ei bine, ieri am ajuns acasa, tarziu, infometata. am deschis frigiderul din care am scos ceva branzet, care parea mai dinspre era noastra, si niste alte chestii mai abordabile, s-am fugit cu ele in bucatarie, sa le devorez. evident ca in frigiderul meu umbla numai gerila, ca eu foarte rar, si gerila din cand in cand mai topesete din gheatza…ma rog, nu stiu care-i treaba, dar chestiile au tendintza sa se altereze…mai trece o limita de garantzie, mai stau la caldura, mai…stiu eu?

bo, ma intorc. in bucatarie am scos branzetul din cutie, l-am plasat pe paine, in viteza luminii, am pus niste arahide in iaurt, taiat rosia…m-am uitat in cutia branzetului…s-am vazut un viermisor…din ala, mic, alb, gras…de branzeturi(cine stie, nu trebuie sa-i explic, cine nu…ei, sa experimenteze 😛 ). si m-am gandit asa, infometata: arunc rapid cutia, sa nu mai vad viermisorul, si poate pot sa mananc branza, ca oricum era impachetata, deci poate n-au intrat in contact, si oricum, si merele mai au viermisori, si si pe alea le mancam, deci Dumnezeu cu mila, eu cu foamea si cu branza! si am inchis frumos ochii, am aruncat cutia, dupa care am muscat din branza….bleeeeeeaaaaaaaaahhhh!!!

ce va zic eu aici e: nu va suparatzi pe viermisori ca apar, fitzi pe faza!!!

Written by shhh!

Noiembrie 19, 2008 la 4:09 pm

Publicat în cam asa...

Lasă un răspuns

