Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

Cacao cu lapte

leave a comment »

Astazi am aflat un lucru interesant, si anume ca spiridusilor le place cacaoa cu lapte. va spun si cum…eeei, nu puteam sa aflu asta decat de la…natural, de la o Zana!!!

ieri eram pe cale de a ma raci. cunoastetzi starea resprectiva: dureri, junghiuri, febra, privire incetzosata, soooomn etc. ei bine, cam asa ma simtzeam. si ce m-am gandit: ei bine, situatzie de urgentza fiind, am sa invoc Zana. s-am!!! s-a! adik a venit. caaaalda si buuuna mi-a servit povesti si leacuri, care mai de care mai bune, ca: kiwi cu drag, cornuri cu caldura, priviri cu miere, ce mai, tot tacamul. asa ca am dormit somn pruncesc si m-am trezit scapata, literalmente peste noapte. iar cand m-am uitat afara, iaca: peste tot ceatza laptoasa – am aflat ca era defapt laptele spiridusilor, ceea ce s-a dovedit a fi adevarat, iar spiridusii: harnici, pentru ca l-au sorbit rapid din ziua cu soare, pe care insa au lasat-o intreaga. totusi, iata, ei prefera cacaoa cu lapte…maine am sa le fac, si sunt tare curioasa: cum va fi ziua?!!! ma culc rapid, s-am sa ma trezesc cu ochii la geam si cu sufletul infiorat de bucurie:).

 spiridusii sa fie cu voi si sa va trezitzi fericiiiitzi fericitzi taaareee!!!

Written by shhh!

Octombrie 8, 2008 la 9:46 pm

Publicat în din basm iesit

Lasă un răspuns

