Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

De ce ma simt in fiecare zi ca la decernarea premiilor Oscar…

leave a comment »

Stii, acolo apare dorintza, in fiecare, de a multzumi tuturor, pentru orice… Iar eu asa ma simt in fiecare zi, ca trebuie sa-tzi multumesc pentru ca ma ajutzi, pentru ca esti acolo, pentru ca nu uitzi sa ma faci sa zambesc, pentru ca intzelegi ce vreau sa zic, pentru ca te interseaza, pentru ca te bucuri odata cu mine, daca sunt fericita, pentru ca nu uitzi sa-mi spui ca te-am facut fericit/a daca am reusit sa o fac, pentru ca EXISTI, pentru ca ma ajutzi sa trag jaluzelele daca eu uit sa o fac, pentru ca imi dai lanterna ta daca la mine este intuneric, pentru ca nu tzi-e teama sa intri, chiar daca este semn cu caine rau, pentru ca nu uitzi sa te bucuri odata ce ai intrat, pentru ca nu-tzi pui picioarele cu bocanci pe masa, decat daca se poate, pentru ca reusesti sa ghicesti cand se poate, si daca nu, nu uitzi sa stergi masa, pentru ca te intorci.

Multumesc pentru toate astea, din toata-toata inima. Si te iubesc. Si sunt la fel de sincera daca faci fatza la toata lista, cat si daca faci o singura trebusoara din cele mentzionate, pentru ca o faci, indiferent ce ar fi.

Written by shhh!

Mai 26, 2008 la 12:38 pm

Publicat în minunile zilei

Lasă un răspuns

