Belleiza's Weblog

Comme ooooon! De ce sa fim seriosi?!

O noua zi…

leave a comment »

Ajung obosita acasa, fericita ca am ajuns, incantata de compania cu care ma indrept spre usa garsonierei mele, vreau ceaiul de acasa si o poveste spusa de o zana. Stiu, cand cobor din lift, ca voi avea toate astea. Si tocmai in acel moment ma aud strigata de sefa de palier, care-mi pune in vedere ca voi fi data in judecata daca nu platesc…orice. Este un zid intre mine si ea, pe care il trece doar pentru ca mi-o spune cu o afectziune adevarata, neconditzionata . Iau act de realitate si trec mai departe.

Stiu ca dincolo de asta ma asteapta  povestea frumoasa si linistea mea care devine din ce in ce mai materiala, tangibila uneori, liniste data de certitudinea faptului ca e vara, ca pot sa infloresc, ca mi-e dor sa o fac.

Mi-am ascultat zana, mi-am trait mirajul de noapte, in care tot ceea ce numim real dispare si se transforma intr-o alta realitate, mult mai apropiata si neconditionata. Iar azi sunt fericita pentru ca stiu ca dincolo de toate sunt Eu, implinita si plina, atat de plina incat pot sa dau totul si sa raman cu el intreg.

 

Written by shhh!

Mai 15, 2008 la 10:06 am

Publicat în minunile zilei

Lasă un răspuns

